Zadali jste špatně Vaše přihlašovací údaje! OK Nová registrace Zapomněl/a jste heslo?
SKÚTRY, MOTORKY
ČTYŘKOLKY
NÁHRADNÍ DÍLY
TUNING
OBLEČENÍ A
DOPLŇKY

Aprilia Caponord 1200 Travel

Aprilia Caponord 1200 Travel

Sudě podle jména má Caponord hlavně cestovatelské ambice. Ty na motocyklu najdeme v podobě stavitelného předního plexištítu, krytů rukojetí, širokého pohodlného sedla nebo nádrže, která pojme 24 l paliva. Vyztužený zadní rám je připravený na osazení zavazadel dodávaných ve verzi Travel.

Tento produkt již nelze objednat
Kód zboží : APR AP6148100 E05 61

Verze Travel ADD je určná pro více cestovatelsky zaměřené lidi, kteří si rádi kromě sportovní jízdy užívají i při dlouhých výletech.

Verze Travel ADD obsahuje

  • elektronické pérování aDD
  • sadu bočních kufrů
  • tempomat
  • centrální stojan

Motor převzatý z Dorsodura má po úpravách plynulejší projev v nižších otáčkách a vyšší maximální rychlost díky úpravě odstupňování šesti-rychlostní převodovky.
Desing má ostré sportovní rysy, půjčené z modelů RSV4. Jde především o přední masku, ale i např. zadní světlo. Z techniky superbikového motocyklu najdeme na Caponordu jeho odlehčená sedmnáctipalcová kola a radiální brzdy.



Motor

  • Aprilia V 90° Twin
  • příčně uložený
  • kapalinou chlazený
  • DOHC – 4 ventily na válec
  • zapalování se systémem Twin-spark - dvě svíčky na válec
  • 128 koní (95,5 kW) při 8.500 ot./min.
  • točivý moment 118 Nm při 6.500 ot./min.

Elektronika

RIDE-BY-WIRE
Díky elektronické kontrole plynu Ride-By-Wire má jezdec na výběr mezi třemi palivovými mapami - SPORT-TOURING-RAIN, které se přepínají při nastartovaném motoru, startérovým tlačítkem a to i při jízdě. Není to pouze reklamní slogan. Caponord razantně mění svůj charakter podle toho, jak chcete jet:

  • sportovní režim dává okamžitý agresivní výkon;
  • turistický zas hladší akci při uvolněné jízdě;
  • dešťový vám přijde vhod při extrémně kluzkém povrchu

APRILIA TRACTION CONTROL (ATC) + ABS
Systém ATC (kontrola trakce) v kombinaci s dvoukanálovým systémem ABS jsou navzájem nezávisle vypínatelné. Jezdec může ATC měnit ve třech stupních nastavení. Motocykl tak umožňuje plně využít výkon stroje a přilnavost pneumatik pro maximální potěšení z jízdy i méně zkušeným jezdcům

SEMIAKTIVNÍ ODPRUŽENÍ aDD (Aprilia Dynamic Damping)
Zvýšuje cestovní komfort. Elektronický zadní tlumič lze nastavit pomocí združeného ovladače na řidítkách do čtyř předvolených režimů - sólo, sólo s kufry, duo a duo s kufry.

TEMPOMAT
U cestovních motocyklů nepostradatelný pomocník při nutných přesunech po dálnici. Při deaktivaci si pamatuje poslední zvolenou rychlost motocyklu.

Rám

Je kombinací dutých trubek v horní části, sešroubováných vysokopevnostrními šrouby s litými hliníkovými bočnicemi. Výsledkem je dosažení výborné tuhosti dovolující využití plného výkonu. Nepostrádá lehkost a italský design.

Zadní kyvná vidlice je dostatečně robusní, aby při použití asymetricky uloženého zadního tlumiče zajistila vynikající torzní tuhost s elasticitou potřebnou při akceleraci a intuitivní vedení motocyklu za všech podmínek.

Odpružení

Přední vidlici upside-down 43 mm obstarala značka SACHS. Zdvih vidlice je 167 mm.
Zadní tlumič SACHS je asymetricky uložen bez přepákování přímo na kyvné vidlici. Zdvih vidlice je 150 mm.
Elektronický přední i zadní tlumič lze nastavit pomocí združeného ovladače na řidítkách do čtyř předvolených režimů - sólo, sólo s kufry, duo a duo s kufry.
Caponord ve verzi Travel Pack se může pochlubit technologií Aprilia Dynamic Damping. Jedná se o semiaktivním pérování vyvinutém přímo továrnou Aprilia, na které se vztahují čtyři ochranné patenty. Cílem složitého systému je maximalizovat jízdní komfort a zvýšit ovladatelnost.

Klíčovým parametrem pro ADD řízení tlumení je rychlost zdvihu pružin. Na přední vidlici i v zadní části pérování je namontován senzor, který snímá rychlost zdvihu tlumiče. Dále jsou v systému zapojeny senzory snímající rychlost kol a snímač na páčce přední brzdy. Nasbíraná data pak postupují přes modul ABS a CAN do jednotky VCU (řídící jednotka pro ADD a ACC). Přes řídící jednotku jde do VCU ještě informace o točivém momentu, kde jsou data následně zpracována a je provedena korekce na tlumících jednotkách. Elektronická korekce je prováděna změnou předpětí pružiny a komprese. Zpětný útlum ovládá hydraulická brzda.

Systém je opatřen čtyřmi patenty:

  • První patent  - tlakový senzor namontovaný na přední vidlici, pomocí něhož se měří zdvih s velkou přesností.
  • Druhý patent „Exclusive MIX® alghorithm“  - zastřešuje dva řídící softwary: Sky-hook, který snímá nízkou frekvenci, a Acceleration Driven Damping, snímající vysokou frekvenci zdvihu. Data jsou poté filtrována algoritmem a výsledkem je lepší jízdní komfort a minimalizace kmitů přecházející do rámu motocyklu.
  • Třetí patent „Aprilia map-builder®“ - jedná se o systém, který dokáže reagovat na jakékoliv náhlé manévry jezdce a přizpůsobuje tak tlumení jeho jízdě. Systém builder nepřepíná do jednotlivých režimů, ale reaguje dynamicky v každých podmínkách a má tak velmi široký rozsah nastavení.
  • Čtvrtý patent - se pojí s elektronickým ovládáním předpětí zadní pružící jednotky, jmenuje se „Active Shock Absorber“ a reaguje rovněž dynamicky dle aktuální jízdy a především podle zatížení centrální jednotky.

Brzdy

Přední čtyřpístkové radiální brzdové třmeny svírají lehké kotouče o průměru 320 mm. Zadní jednopístkový třmen svírá kotouč o průměru 240 mm. U přední i zadní brzdy jsou použity již ve standardu opletené pancéřové brzdové hadice a seřiditelné páčky.

Dvoukanálový systémem ABS je vypínatelný.

Výbava

Přístrojová deska Matric s kombinací analogového a digitálního displeje zpracovává údaje přes CAN linky a ukládá do paměti. Ultra kompaktní přístroje vynikají lehkostí a moderním designem. Všechny funkce jsou volitelné ovladačem umístěným na řidítkách. Na přístrojové desce najdete všechny důležité informace: okamžitou rychlost, otáčky, hodiny, stopky, teplotu, dva denní tripy (průměrná a maximální rychlost, doba jízdy, průměrná a maximální spotřebu), dobíjení a volbu intenzity podsvícení. Samozřejmostí je i imobilizér s možností zadání osobního kódu.

Standardní výbavou verze Travel je rovněž centrální stoján. Díky promyšlenému přepákování stojanu není problém postavit na něj motocykl i pro menší postavy.
Eloxovaná hliníková řídítka zesílená v uchycení. Jsou velmi lehká a přispívají k optimální a dynamické kontrole motocyklu.
Hydraulický ovládaná spojka je velmi přesná a lehká. Je samo-nastavovací a zcela bezúdržbová.
USB port.
Pomocí něhož můžete na cestě nabíjet své elektronické zařízení. Caponord 1200 je vůbec první Aprilia, která momentálně komunikuje s telefony Iphone prostřednictvím aplikace, která je nebo bude ke stažení zdarma. V dohledné době se očekává i aplikace pro smartphony, které běží na platformě Android.

Zajímavostí je, že tento doplněk dokáže prostřednictvím jednotky Aprilia Multimedia Platform (propojení telefonu přes Bluetooth) komunikovat se všemi namontovanými senzory a tak můžete analyzovat například úhel naklonění motocyklu, procento otevření plynu, momentální využití výkonu a točivého momentu, ale i průměrnou či aktuální spotřebu paliva, tah motoru, protáčení zadního kola v procentech a jiné informace.

Součástí tohoto systému je podpora polohového systému GPS, pomocí něhož a speciální aplikace se dá analyzovat pozice motocyklu, takže v případě odcizení motocykl nahlásí svojí polohu.

 

  • Motor 4-taktní, osmiventilový vidlicový dvouválec 90° DOHC
  • Objem válců 1197 ccm
  • Maximální výkon 94 kW (128 koní) při 8500 ot./min
  • Startování elektrické
  • Spojka lamelová mokrá, hydraulicky ovládaná
  • Převodovka 6 rychlostí
  • Rozvor 1565 mm
  • Objem palivové nádrže 24 litrů (včetně 5 litrů rezervy)
  • Brzda přední/zadní 2 ocelové plovoucí kotouče Ø320 mm, radiální čtyřpístkový třmen, opletená brzdová hadice/ocelový kotouč Ø240 mm, jednopístkový třmen, opletená brzdová hadice
  • Přední pneumatika 120/70 ZR 17
  • Zadní pneumatika 190/55 ZR 17
  • Chlazení kapalinou
  • Max. kroutící moment 116 Nm při 6500 ot./min
  • Maximální délka 2240 mm
  • Maximální výška 1456 mm
  • Výška sedla 840 mm
  • Homologace Euro 3
  • Přední odpružení upside-down vidlice Sachs Ø43, nastavitelná komprese a předpětí pružiny, zdvih kola 167 mm
  • Zadní odpružení kyvná vidlice ze slitiny hliníku, hydraulický teleskopický tlumič Sachs, nastavitelná komprese a předpětí pružiny, zdvih kola 150 mm
  • Mazání mokrá kliková skříň
Motolékárnička

Motolékárnička

99 Kč
Skladem - 96 ks Informace o dostupnosti
Informace o dostupnosti:

Skladem -: 96 ks

96 ks zboží lze ihned odebrat na prodejně nebo odeslat na Vaši adresu.

Pokud požadujete větší množství zboží, může se objednávka zdržet v závislosti na dodavateli.

při objednávce nad 1 500 Kč věrnostní body si můžete převést na slevový kupón
Technické specifikace daného produktu se mohou změnit bez výslovného upozornění. Obrázky produktů mají pouze informativní charakter. Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučená koncová cena.